Sunday, August 20, 2017

PROGRAM JEJAK GEMILANG 2017 SMA MAJLIS AGAMA ISLAM WILAYAH PERSEKUTUAN

Assalamualaikum semua,

Minggu ini admin teruja berkongsi 3 program yang berlangsung di Kem Iman sepanjang minggu lepas. Program berturut turut allhamdulillah syukur kepada Allah swt.

Pada 18-19 Ogos 2017, SMA MAWIP yang terletak di Bdr Sri Permaisuri sekali lagi mengadakan program di Kem Iman. Kali ini peserta seramai 137 murid tingkatan 3 yang akan mengambil peperiksaaan PT3 tidak lama lagi. Mereka didedahkan dengan teknik menjawab matapelajaran tersetentu seperti Sains, Kemahiran Hidup, Matematik dan lain lain subjek lagi oleh penceramah jemputan dari sekolah lain.

Untuk makluman SMA MAWIP pernah mengadakan program Teknik Menjawab SPM untuk pelajar aliran perakaunan pada 14-16 Julai lepas di Kem Iman. Dan insyaAllah mereka akan kembali ke Kem iman pada 6-8 Oktober nanti untuk Bengkel Teknik Menjawab SPM subjek lain pula.

Terima kasih Cikgu Zaidi & Team guru gurunya yang tidak jemu jemu menjaga dan mengingatkan mereka agar menjaga disiplin semasa di Kem Iman.







Alhamdulillah mereka semua murid yang baik dan berdisiplin. Didoakan semua dapat straight A's dalam PT3, dengarnya trial pun mereka dapat buat dengan bagus, ramai yang dapat strainght A's. Alhamdulillah. Good luck semua. Begitu juga abang abang senior yang akan ambil SPM nanti.

Kerana jadual yang padat, hanya sebelum balik mereka dapat berposing sakan di Kem Iman. Di sini kami kongsikan gambar gambar mereka. Masih teringat puji pujian mereka tentang masakan di Kem Iman. Makcik masak sedap, kata mereka. Nasi lemak sedap, ayam masak merah sedap, kata mereka. Aik panggil makcik ke, panggil la kakak rasa muda dan semangat sikit nak masak lagi sedap hehehe..

Good luck anak anak pelajar PT3 dan SPM SMA MAWIP ... doa kami mengiringi kamu semua.

Jumpa lagi pada program 6-8 Oktober nanti. InsyaAllah.


No comments:

Post a Comment